اَپــتـور

اَپــتـور

آموزش های جدید و کمیاب (تلگرام، اینستاگرام، معرفی سایت ها و برنامه کاربردی و...) بصورت تصویری

آموزش جامع افزایش امنیت و ضد هک کردن وای فای


آموزش جامع افزایش امنیت و ضد هک کردن وای فای

وای فای خودتو ضد هک کن! در این مطلب قرار است به شما روش های ویژه و کارآمدی رو آموزش بدیم تا به وسیله ی آن امنیت حداکثری WI FI خود را تامین کنید. این روش ها کاملا عملی و تست شده هستن و برای راحتی شما به صورت ویدیو با زبان فارسی می باشند. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.


کامل ترین پکیج افزایش امنیت وای فای در سطح اینترنت

آموزش برای 6 مدل مختلف وای فای

بصورت تصویری و با زبان فارسی

شامل تمام ابزار لازم

امروزه اکثر افراد در محل کار یا منزلشان حداقل یه مودم برای دسترسی به اینترنت دارند، شما می‌توانید تقریبا در هر نقطه مانند خانه، در محل کار، در کتابخانه‌ها، مدارس، فرودگاه‌ها، هتل‌ها و حتی در برخی از رستوران‌ها به وای فای متصل شده و ارتباط اینترنتی برقرار نمایید. وای فای نامی تجاری است که توسط اتحادیهٔ وای فای (Wi-Fi Alliance) ثبت شده و علامتی است که این اتحادیه به محصولاتی که مورد تأیید این اتحادیه جهت کار در شبکه محلی بی‌سیم تحت استاندارد IEEE۸۰۲٫۱۱ می‌باشد، اعطا می‌کند.

با فناوری اتحادیهٔ "وای فای" ارتباطی با قدرتی بیشتر از بلوتوث ایجاد می‌شود. ارتباط وای فای بیشتر برای ارتباط با شبکهٔ اینترنت به‌صورت بی‌سیم به کار می‌رود و همین امر باعث محبوبیت بسیار زیاد آن گردیده و با استفاده از این فناوری به‌راحتی در مسافرت، هواپیما یا هتل می‌توان از طریق رایانهٔ همراه به اینترنت متصل شد.

وای فای چگونه کار می‌کند؟

یک شبکه وای فای مانند تلفن‌های همراه، از امواج رادیویی برای انتقال اطلاعات در یک شبکه استفاده می‌کند. رایانه باید شامل یک آداپتور بیسیم باشد که داده‌های ارسال شده به سیگنال رادیویی را ترجمه کند. این سیگنال از طریق یک آنتن به یک رمزگذار شناخته شده به عنوان روتر منتقل خواهد شد. پس از رمزگشایی، داده‌ها از طریق یک اتصال اترنت سیمی به اینترنت ارسال می‌شوند. همانطور که شبکه بیسیم به صورت یک ترافیک دو طرفه عمل می‌کند، داده‌های دریافت شده از اینترنت نیز از طریق روتر عبور می‌کنند تا به یک سیگنال رادیویی رمزگذاری شوند که توسط آداپتور بی سیم رایانه دریافت می‌شود.

آیا واقعاً مودم های وایرلس هک می‌شوند؟

مگه میشه چیزی ساخته بشه و راه هک و نفوذ به آن وجود نداشته باشه. حالا آن چیز می‌خواهد مودم اینترنت باشد یا ابر کامپیوتر به هر حال هکر ها همواره سعی در پیدا کردن حفره ها و ضعف‌های امنیتی چنین تجهیزاتی هستند. اما جای نگرانی نیست چون شما می توانید با انجام چند موارد که در این پکیچ گفته شده امنیت وای خود را افزایش بدید و جلوی هک شدن وای فای رو بگیرید.

چرا باید از هک شدن وای فای جلوگیری کنیم؟

بایستی نسبت به بالا بردن امنیت وای فای اهمیت ویژه ای قائل شوید، زیرا با توجه به قابلیتی که در تامین اینترنت دستگاه های متعدد دارد، ممکن است افراد سود جو اقدام به دزدی و استفاده ی بدون اجازه از اینترنت مودم شما کنند.

ببینید دوستان هک شدن مودم موجب مشکلات و مسائلی نظیر: زود تمام شدن حجم بسته اینترنت شما و کاهش سرعت و قدرت مودم و حتی در درجات بالاتر امکان نفوذ به سیستم‌های متصل به مودم مثل گوشی ها، تبلت ها، لپ تاپ ها به منظور دستکاری یا دزدیدن اطلاعات شما به قصد انجام انواع سؤاستفاده ها را ممکن می‌سازد.

پیرو این موضوعِ مهم لازم است بدانید برای نفوذ به مودم های ADSL راهکار های مختلفی وجود دارد، با این حال جای نگرانی نیست؛ چرا که اگر اقدام به انجام کار های لازم کنید و بالا بردن امنیت مودم را سرسری نگیرید، دست هر کسی را در استفاده ی بی اجازه و نا به جا از مودم خود بسته و با خیالی راحت از مودم تان استفاده خواهید کرد.

اهمیت امنیت مودم ADSL علاوه بر این که در راستای بستن دست دزد های اینترنت مطرح است، بلکه برای مدیریت مطلوب جهت تعیین کاربران مودم نیز بسیار به درد بخور می باشد، یعنی با ایمن کردن مودم از طریق راه های بالا بردن امنیت مودم هم دست دزد ها کوتاه شده و هم می توانید از دام تعارف های بی جا به مهمان های سوء استفاده گر در امان بمانید.

با توجه به نکات و صحبت های بالا می بینید که بی توجهی به این موضوع عواقب واقعاً زیان باری را به دنبال دارد که در این جا فقط به چند نمونه از آن ها اشاره کرده ایم، پس نباید بالا بردن امنیت مودم را به تاخیر انداخت و لازم است در اولین فرصت انجام دهید.

هک کردن از طریق انواع و اقسام روش ها و اتصال به مودم های بدون تنظیمات امنیتی، تنها دو مورد از عواقب ناشی از سهل انگاری در این راستا هستند. لازم به گفتن است برای دوری از این عواقب نیازی به انجام اقدامات چندان پیچیده ای نیست و فقط کافیست تا با دانلود این پکیج و صرف زمانی کم امنیت حداکثری وای فای خود را تامین کنید.

افزایش امنیت وای فای

 این پکیج شامل چیست؟

آموزش کامل به همراه ابزار لازم برای ساخت یک پسوورد فوق قوی

7 روش افزایش امنیت حداکثری امنیت وای فای به همراه ابزار مورد نیاز

آموزش های دیگر نظیر:

چگونه رمز وای فای خود را در کامپیوتر ببینیم

جلوگیری از خطرات ناشی از وصل شدن به وای فای عمومی

چند راهکار عملی و تست شده برای افزایش سرعت وای فای

توجه: تمام آموزش های این پکیج بصورت ویدیو با زبان فارسی بوده و تمام ابزار ها مورد استفاده در داخل همین پکیج موجوده. و شما بدون نیاز به دانش خاصی می توانید از این پکیج استفاده کنید.


اطلاعات فایل دانلودی:

حجم کل: 90 مگابایت

فرمت فایل: ZIP

تعداد فایل ها : 1 عدد

نکته: لینک دانلود داخل فایل ZIP هستش و پس از دانلود فایل ZIP اون رو استخراج کنید. در صورت هرگونه مشکل با ما تماس بگیرید.


چطور اعتماد کنیم:

سایت اپتور زیرمجموعه سایت فورکیا ( https://4kia.ir ) می باشد که دارای نمادی اعتماد، نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتالی و دارای مجوز از وزرات ارشاد می باشد. (مراجعه نمایید به صفحه ی اصلی پایین صفحه و روی نمادها کلیک نمایید.)

https://4kia.ir

در پایین همین مطلب می توانید لوگو ضمانت را ببینید و روش کلیک کنید.


راهنمای خرید:

  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • می توانید از اطلاعات فیک برای خرید استفاده کنید. (مثلا شماره تلفن 09110001100 ویا ایمیل apptor.ir@gmail.com ) اما پیشنهاد می کنم این کار را انجام ندهید.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل پیشنهاد می شه آدرس ایمیل درست خود را وارد نمایید. ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.


مبلغ واقعی 25,000 تومان    38% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 15,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲ فروردین ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 1382

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (2)

علی
۳ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۹

اقا دمتون گرم
جالب بود اموزشش
دم عیدی بدرد خورد نیشخند

کامی
۵ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۱۲

دست دست دست

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "اَپـتـور" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما