اَپــتـور

اَپــتـور

آموزش های جدید و کمیاب (تلگرام، اینستاگرام، معرفی سایت ها و برنامه کاربردی و...) بصورت تصویری

افزایش بازدید واقعی سایت بصورت رایگان + نرم افزار


افزایش بازدید واقعی سایت بصورت رایگان + نرم افزار

اگر به دنبال افزایش بازدید سایت خود هستید و روش های مختلفی را امتحان کردید ولی نتیجه نداد و یا به دنبال روشی سریع برای افزایش بازدید وبسایت خود هستید این مطلب را از دست ندهید. در این مطلب به شما آموزش می دهیم چگونه با استفاده از یک نرم افزار و سایت بصورت رایگان برای سایت خود بازدید واقعی بگیرید.


اگر از یک بازاریاب یا صاحب کسب و کار بپرسید که در دنیا چه چیزی را بیشتر دوست دارند، احتمالاً به شما خواهند گفت مشتریان بیشتر. چه چیزی اغلب پس از مشتریان در لیست آرزوهای یک کسب و کار قرار می گیرد؟ ترافیک بیشتر به سایت آنها. راه های زیادی وجود دارد که می توانید ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید. در پست امروز چندین راه برای افزایش ترافیک سایت  اونم صورت کاملا رایگان برای شما آماده کرده ایم.

افزایش بازدید واقعی سایت

امروزه قرار گرفتن در نتایج بالای گوگل میتواند کسب و کار شما را متحول کند. خوب است بدانید گاها حتی فقط یک رتبه نسبت به رقیب خود بالاتر بودن میتواند ماهانه میلیونها تومان سود بیشتری را نصیب شرکت شما نماید. خیلی از وبمسترها به دنبال افزایش بازدید وبلاگ و وب‌سایت خود هستند و برای رسیدن به این هدف حاضر هرکاری انجام دهند. امروز در این مقاله علاوه بر آموزش 2 روش برای افزایش بازدید سایت به کمک نرم افزار وسایت، به شما 25 نکته از بهترین راه های افزایش بازدید سایت به صورت درست و اصولی را آموزش می دهیم.


روش اول: افزایش بازدید به کمک نرم افزار و سایت

به کمک نرم افزار افزایش بازدید سایت و وبلاگ می توانید ترافیک سایت و وبلاگ خود را به وسیله آی پی های متفاوت و معتبر به صورت رایگان بهبود بخشیده و تاثیر مثبتی بر روی رتبه الکسا سایت خود بگذراید. شما با دانلود و استفاده از نرم افزاری که در پایین همین مطلب قرار داده ایم می توانید به جای خرید بازدید از سایت های مختلف، بازدید سایت خود را بالاتر ببرید. هنگام اجرای این نرم افزار، شما از سایت های دیگر بازدید کرده و از بیش از 10 هزار کاربر واقعی دیگری که از این نرم افزار استفاده می کنند، بازدید دریافت می کنید.

ویژگی های این نرم افزار:

  • کاهش رتبه الکسا: نرم افزار افزایش بازدید تونایی بهبود تمامی فاکتورهای مورد نظر الکسا برای افزایش رتبه سایت را دارد.
  • تاثیر مثبت در سئو شما: به کمک نرم افزار افزایش بازدید سایت و وبلاگ می توانید از موتورهای جستجویی نظیر گوگل ورودی دریافت نمایید.
  • نمایش آمار در گوگل آنالیز: ترافیک ورودی و آمار بازدید سایت شما، به صورت کامل و در لحظه توسطگوگل آنالیتیکس قابل مشاهده می باشد.

آموزش افزایش بازدید به کمک نرم افزار و سایت

توجه: لینک دانلود رایگان نرم افزار و سایت استفاده شده در این آموزش در آخر همین مطلب موجود می باشد.


امکانات نرم افزار افزایش بازدید

نرم افزار افزایش بازدید سایت و وبلاگ به صورت پرتابل و رایگان ارائه شده و نیازی به نصب ندارد. این نرم افزار شامل چندین قسمت بوده و از چند پنجره تو در تو تشکیل می شود که به کمک این پنجره ها، می توانید تنظیماتی از قبیل باز کردن زیر صفحه، تعیین ورودی از لینک های دلخواه، منطقه زمانی دلخواه، ساعات بازدید، پلتفرم بازدید و ... را تنظیم نمایید.

نرم افزار افزایش بازدید بر اساس قدرت پردازش سیستم و ویندوز شما روزانه بین 8000 تا 10000 دقیقه بازدید در اختیار شما قرار می دهد. با توجه به این که مدت بازدید هر آی پی به راحتی قابل تنظیم می باشد، می توانید تعداد آی پی دلخواه خود را جوری تنظیم نمایید که هر آی پی بتواند به تعداد موردنیاز شما، زیر صفحه باز کرده و بیش از چند دقیقه در سایت شما حضور داشته باشد. تمامی آی پی های بازدید کننده از سایت شما متعلق به کاربران واقعی بوده که مانند شما از این نرم افزار افزایش بازدید استفاده می کنند.


همچنین بخوانید: بستن فوری برنامه های هنگ در ویندوز فقط با یک کلیک


روش دوم: 20 راه برای افزایش ترافیک وب سایت

بهتر است از روش‌هایی استفاده کنیم که بازدیدهای ارگانیک به وبسایت ما وارد کند. این موضوع اصلا پیچیده نیست. برخی از دیجیتال مارکترها نمی‌دانند که چگونه باید این کار را انجام دهند اما کلی راه برای افزایش بازدید وبسات وجود دارد. در ادامه 25 راه افزایش بازدید سایت به صورت درست و اصولی به شما گفته می شود.

افزایش ترافیک وب سایت

1-تبلیغات: بهتر است روش‌های مختلف مثل جستجوی پرداختی (Paid search)، تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی و تبلیغات نمایشی را امتحان کنید. این‌ها راه‌های خوبی برای جذب بازدیدکننده سایت و برندسازی هستند.

2-انواع محتوا را امتحان کنید: سعی کنید طول و قالب محتوایتان را تغییر دهید تا سلیقه مخاطبان را بشناسید. این کار هم باعث می‌شود طیف وسیع‌تری از مخاطبین را جذب کنید و هم جذابیت انواع محتواها را بسنجید.

3-عنوان جذابی بنویسید: اگر عنوان جذابی نداشته باشید، بهترین و جامع‌ترین پست‌های شما هم دیده و خوانده نمی‌شوند. پس سعی کنید مهارت نویسندگی خود را بیشتر کنید و عناوین جذابی انتخاب کنید.

4-نوشتن محتوای منحصربه‌فرد: بیشتر از همه روی نوشتن یک محتوای خوب وقت بگذارید و نهایت تلاش خود را بکنید. اگر این کار را انجام دهید، هر چیز دیگری که در مورد آن صحبت کنیم، موثرتر واقع می‌شود. برای نوشتن محتوای خوب روی جستجوی کلمه کلیدی و انتخاب درست آن، منبع و نوشتن متنی روان، جامع و مفید کار کنید.

5-تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی: یکی از بهترین راه های افزایش بازدید سایت استفاده از شبکه‌های اجتماعی و تبلیغ در آن‌ها است. مثلا توئیتر مناسب لینک‌های کوتاه، جملات سریع و وسوسه برانگیز است.

6-توجه به سئو داخلی: هنوز هم بهینه‌سازی موتورهای جستجو و بهبود سئوی سایت ، مهم‌ترین کاری است که باید انجام دهید. علاوه بر این برای همه عکس‌هایتان متن جایگزین مناسب بگذارید و از لینک‌های داخلی هم غافل نشوید.

7-تولید محتوای ماندگار: محتوایی ماندگار و به اصطلاح evergreen تولید کنید که حتی ماه‌ها و شاید سال‌ها به درد کاربران بخورد و کاملا مرتبط با موضوع باشد. برخی از محتواها برای ۱ سال مفید هستند و کاربران در سال‌های بعد نمی‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

8-کلمات کلیدی بلند (Long-Tail): سعی کنید کلماتی با جستجوی بالا و رقابت نه چندان زیاد را انتخاب کنید و خیلی خوب روی آن‌ها کار کنید. کلمات کلیدی Long-Tail معمولا هدف‌های مناسبی هستند.

9-استفاده از نوار کناری (sidebar): حواستان باشد که پست‌های مختلف را به درستی برچسب‌گذاری کنید تا کاربران بتوانند به سادگی مطالب مرتبط و دلخواهشان را پیدا کنند و نوار کناری آنطور که باید مفید واقع شود. یک sidebar با محتواهای مرتبط، کمک زیادی به دیده شدن سایر محتواهای وبلاگ یا وب‌سایتتان می‌کند.

10-نوشتن پست مهمان: برخلاف تصور خیلی از افراد، نوشتن پست مهمان در یک وب‌سایت معتبر باعث افزایش بازدید وب‌سایت خودتان می‌شود و برندتان را معروف‌تر می‌کند. البته مواظب باشید!

11-ارتقا پست‌های قدیمی: اگر محتواهای ارزشمند و ماندگاری دارید، خیلی راحت می‌توانید پست‌های قدیمی خود را به وسیله آن‌ها تبلیغ کنید. زیرا محتواهای جدیدی که خیلی غنی و کامل هستند، کاربران را به مطالعه محتواهای قبلی هم تشویق می‌کنند.

12-مرجع وبسایت ها باشید: محتوایی غنی، جامع و مستند بنویسید تا مرجعی برای بقیه وب‌سایت‌ها باشد و وبسایتتان را معتبرتر کند. در این حالت علاوه بر اینکه لینک خارجی می‌گیرید، سایت‌های دیگر هم به دنبال گرفتن لینک خارجی از سمت شما هستند تا اعتبار سایتشان را بالا ببرند.

13-فعالیت در لینکدین: لینکدین که بزرگترین شبکه اجتماعی حرفه‌ای در جهان محسوب می‌شود، به یک پلتفرم انتشاراتی ارزشمند تبدیل شده است. به این معنی که اگر شما به طور منظم مطالبی در لینکدین ارسال کنید، می‌توانید بازدید وب‌سایتتان را افزایش دهید و در بین رقبا هم بیشتر شناخته شوید.

14-ایمیل مارکتینگ: بسیاری از کسب‌وکارهایی که روی جذب مشتری از طریق بازاریابی محتوا تمرکز می‌کنند، معمولا روش‌های سنتی‌تر مانند بازاریابی ایمیلی را فراموش می‌کنند. ایمیل مارکتینگ ابزاری قدرتمند است و راه‌اندازی یک کمپین متوسط می‌تواند منجر به ترافیک قابل توجهی شود.

15-بهینه‌سازی سایت برای موبایل: آن روزهایی که کار با اینترنت به PC و کامپیوتر ختم می‌شد، تمام شده است و در حال حاضر افراد زیادی از تلفن همراه برای جستجو در اینترنت و گردش در شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند. اگر استراتژی‌های شما به گونه‌ای باشد که کاربران مجبور باشند تنها از رایانه استفاده کنند، پس باید قید بازدید و فروش بیشتر را بزنید.

16-سرعت سایتتان را افزایش دهید: برای اینکه تجربه خوبی برای بازدیدکنندگان سایتتان به وجود بیاورید و آن‌ها را از دست ندهید، سرعت وب‌سایت خود را بالا ببرید. همچنین مطمئن شوید که صفحات شما از نظر فنی بهینه شده‌اند؛ یعنی سایز و حجم تصاویر مناسب هستند و ساختار صفحه و عملکرد پلاگین‌ها مناسب است.

17-فعالیت در بخش نظرات: اظهارنظر در مورد موضوعاتی که در موردشان می‌خوانید و کمی اطلاعات دارید، نام شما را بر سر زبان‌ها می‌اندازد. شاید این کار خیلی سریع شما را به بازدیدهای بیشتر نرساند، اما باعث می‌شود کاربران با شما آشنا شوند. به این صورت کم کم بازدید بیشتری هم دریافت می‌کنید.

18-وجود ویدیو در محتوا: درست است که اکثر محتواها مبتنی بر متن هستند و این خیلی هم خوب است؛ اما فیلم سرمایه جالبی برای جذب بازدیدکنندگان جدید و افزایش جذابیت سایت شما است. داده‌های مختلف نشان می‌دهند که حفظ اطلاعات برای مطالب مانند فیلم خیلی بیشتر از مطالب متنی است.

19-تحقیق درباره رقبا: اگر هنوز از نرم‌افزاری مثل BuzzSumo برای بررسی وضعیت رقبا و مقایسه خودتان با آن‌ها استفاده نکرده‌اید، منتظر اتفاقات نه چندان خوب باشید! بالاخره برای موفقیت در هر کاری باید وضعیت خودتان و رقبایتان را در نظر بگیرید.

20-میزبانی وبینارها: مردم معمولا عاشق یادگیری هستند و البته می‌خواهند که این یادگیری خیلی راحت صورت بگیرد. به همین دلیل وبینارها روش خیلی خوبی برای انتقال دانش و اطلاعات شما به مخاطبان مشتاقتان هستند. در کنار آن از یک کمپین تبلیغاتی موثر هم استفاده کنید تا استراتژی افزایش بازدید شما تکمیل شود.


لینک کوتاه مطلب: https://xip.li/2RYlkg

  انتشار : ۱۱ فروردین ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 1846

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "اَپـتـور" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما