اَپــتـور

اَپــتـور

آموزش های جدید و کمیاب (تلگرام، اینستاگرام، معرفی سایت ها و برنامه کاربردی و...) بصورت تصویری

آموزش جامع چسباندن زیرنویس به فیلم بصورت حرفه ای


آموزش جامع چسباندن زیرنویس به فیلم بصورت حرفه ای

آموزش جامع و کامل چسباندن زیرنویس به صورت هارد ساب و سافت ساب به فیلم، سریال و ویدیو. در این پکیج به شما آموزش می دهیم چگونه به صورت حرفه ای و همانند ادمین های سایت ها به فیلم و سریال های خودتون زیرنویس بچسبانید به همراه تمام ابزار ها و برنامه های مورد نیاز.


آموزش جامع چسباندن زیرنویس به فیلم و سریال

به صورت هارد ساب و سافت ساب

تصویری و با زبان فارسی

شامل تمام ابزار لازم

زیرنویس، نوشتار گفته‌ها یا ترجمه‌ی یک فیلم، موزیک ویدئو، سریال و... می‌باشد که از زبان های دیگر (برای ناشنوایان و کم‌شنوایان و گاه برای آموزش زبان و...) گویندگان برنامه نمایشی به صورت متن نوشته شده و معمولاً در زیر ویدئو ظاهر می‌شود امّا اگر متنی از قبل آن فضا را اشغال کرده باشد، در آن صورت امکان دارد در بالای صفحه نیز پدیدار شود و در هر بار مکالمه بازیگران، به صورت هماهنگ پخش میشود.

امروزه زیرنویس ابزاری بسیار مهم و کمک کننده برای درک بهتر فیلم و ویدیو از زبانی به زبان دیگر است. خیلی از اوقات تماشای فیلم های زبان اصلی با زیرنویس به دوبله ترجیح داده می شود. محبوبیت استفاده از زیرنویس برای انواع محتواهای ویدیویی به صورت روزافزونی در حال افزایش می باشد. و امروزه سایت ها و کانال های فیلم و سریال با زیرنویس چسبیده در حال افزایش می باشد.

فیلم و سریال با زیرنویس چسبیده فارسی

اولین زیرنویسی که تولید شد برای فیلم Uncle Tome’s Cabin در سال 1903 میلادی بود. در آن روزگار زیرنویس به نام “بین‌نویس” (intertitle) شناخته می‌شد. اما پس از معرفی صدا در فیلم، در سال 1929، برای اولین بار زیرنویس فرانسوی فیلم The Jazz Singer نمایش داده شد. از آن زمان به بعد، توسعه‌ی تکنولوژی روش تولید و نمایش زیرنویس روی صفحه را متحول کرده است. اما در حال حاضر به لطف تکنولوژی های جدید و هوش مصنوعی، فرایند تولید زیرنویس آسان تر شده است. نرم افزار هایی دارند، که می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن برای ویدیوی شما زیرنویس تولید کنند.

زیرنویس برای چه نوع ویدیویی مناسب است؟

زیرنویس دیگر به فیلم یا برنامه‌های تلویزیونی محدود نمی‌شود. امروزه می‌توان زیرنویس را در تمام انواع رسانه‌های صوتی و تصویری مشاهده کرد. برای مثال، می‌توان به انواع محتواهای ویدیویی پایین اشاره کرد: فیلم‌های آموزشی، فیلم‌های مستند،ویدیوهای راهنمای کاربر بازی‌های ویدیویی، ویدیوهای انگیزشی، ویدیوهای تبلیغاتی، کنفرانس‌های تجاری، ویدیو های یوتیوب

انواع زیرنویس و فرمت آن کدامند؟

سه نوع زیرنویس داریم. زیرنویس باز، زیرنویس از پیش آماده شده و زیرنویس بسته یا چسبیده به فیلم. چسبیده یا هاردساب (hardsub) فایل srt یا سافت ساب (softsub) و نوع سومی به نام زیرنویس از پیش آماده شده (prerendered) زیرنویس های از پیش آماده شده همان هایی هستند که در یک فایل mkv می توانید آن ها را حذف یا اضافه کنید و یا بین زبان های مختلفی که از پیش روی فایل گذاشته شده سوییچ کنید.

محبوب‌ترین و کاربردی‌ترین فرمت‌های زیرنویس می شه به sup rip، SubStation Alpha، Sub Viewer، WebVTT با توجه کاربرشان در جاهای مختلفی استفاده می شوند. که در بین آنها فرمت srt ساده‌ترین و متداول‌ترین فرمت در میان انواع فرمت فایل زیرنویس است. البته فرمت‌های مختلف دیگری هم برای زیرنویس وجود دارد که در موارد اختصاصی به کار برده می‌شوند

چرا باید برای ویدیوی خود زیرنویس بگذاریم؟

1-هر کسی نمی‌تواند صدا را بشنود.

زیرنویس برای افرادی که به هر طریقی با مشکلات شنیداری دست و پنجه نرم می‌کنند، بسیار ضروری است. آنها به این ترتیب می‌توانند به اطلاعات مهم و معنی فیلم دسترسی داشته باشند. بازار هدف شما حتماً شامل افراد ناشنوا یا با مشکلات شنیداری هم می‌شود و نبود زیرنویس به معنی حذف دسترسی به این طیف است.

2-بسیاری از مردم نمی‌خواهند یا نمی‌توانند صدا را گوش دهند.

بسیاری از مردم ویدیو را روی گوشی یا کامپیوتر خود در حالت بی‌صدا قرار می‌دهند، چون آن را نمی‌خواهند یا به آن نیازی ندارند. آیا می‌دانستید که 85 درصد از ویدیوهای فیسبوک در حالت بی‌صدا (mute) دیده می‌شوند. البته این تنها مربوط به یکی از رسانه‌های اجتماعی است. از سوی دیگر، اسنپ‌چت (Snapchat) می‌گوید که دو سوم از ویدیوهایش در حالت باصدا اجرا می‌شوند.

3-زیرنویس به درک جامع فیلم کمک می‌کند.

افرادی که خواندن را بهترین روش یادگیری خود می‌دانند، بیشترین استفاده را از ویدیوی شما خواهند برد. ترکیب ویدیو و متن بسیار قدرتمند است. از سوی دیگر، زیرنویس به مخاطب کمک می‌کند تا درک جامعی از فیلم به دست آید. برای مثال، بیش از 60 درصد از مخاطبان YouTube غیر انگلیسی‌زبان هستند و با اصطلاحات این زبان آشنایی کافی ندارند. اما اگر ویدیوهای YouTube زیرنویس داشته باشند، می‌توانند به درستی محتوای ویدیویی را درک کنند.

4-مخاطب بیشتر درگیر می‌شود.

شمار مخاطبانی که ویدیوی دارای زیرنویس را به طور کامل تماشا می‌کنند، 80 درصد بیشتر است. این آمار اهمیت فراوان زیرنویس را در درگیر کردن مخاطب نمایش می‌دهد. 80 درصد عددی است که نمی‌توان از آن گذشت. پس اگر زیرنویس کمک می‌کند تا مخاطبان بیشتری داشته باشید، لازم است پول و زمان کافی را به تولید آن اختصاص دهید.

فیلم با زیرنویس چسبیده یا دوبله؟

هم زیرنویس و هم دوبله از منظر پردازش اطلاعات، مباحث مالی و اجماع صدا و تصویر، معایب و مزایای خاص خود را دارند. البته هر کدام از این روش‌ها برای گروهی از افراد جامعه بهتر عمل می‌کنند. به عنوان مثال وقتی مخاطبین شما کودکان هستند؛ دیگر نمی‌توانید از سابتایتل استفاده کنید. اما در حالت کلی بیشتر افراد زیرنویس را برای تماشای برنامه‌ها و فیلم‌های خارجی ترجیح می‌دهند. در واقع زیرنویس‌ مزایای بیشتری برای همه طرف‌های درگیر ماجرا دارد که از جمله این مزایا می شود به موارد زیر اشاره کرد:

مؤثرتر بودن خواندن زیرنویس

حفظ صدای بازیگران اصلی در زیرنویس

کمک زیرنویس به ارتقای مهارت‌های زبانی

حفظ طبیعی بودن محتوا توسط زیرنویس

هماهنگ نبودن حرکت لب‌های بازیگر با در دوبله

هزینه بالا و زمانبر بودن دوبله

و ...

این پکیج شامل چیست؟

آموزش چسباندن زیرنویس بصورت سافت ساب + تمام برنامه های مورد نیاز

آموزش چسباندن زیرنویس بصورت هارد ساب + تمام برنامه های مورد نیاز

آموزش تبدیل فرمت های مختلف زیرنویس به یکدیگر

آموزش ویرایش زیرنویس و اضافه کردن متن دلخواه

آموزش حذف کردن یا سانسور کردن قسمتی از فیلم

آموزش آپلود فیلم با زیرنویس چسبیده هارد ساب به تلگرام

آموزش آپلود فیلم با زیرنویس چسبیده سافت ساب به تلگرام

آموزش حل مشکلات پخش زیرنویس در دستگاه ها

نحوه پیدا کردن زیرنویس متناسب با فیلم و سریال

معرفی سایت ها و انجمن های دانلود فیلم و سریال و زیرنویس

اشاره ای کوتاه به نحوه هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم

آموزش های دیگر نظیر:

آموزش تبدیل زیرنویس انگلیسی به فارسی تو کمترین زمان ممکن

آموزش دانلود زیرنویس ویدیو های یوتیوب

آموزش دانلود فایل های حجیم از تلگرام بصورت نیم بها

معرفی چند سایت پیشنهاد فیلم و سریال

توجه: تمام آموزش های این پکیج بصورت ویدیو با زبان فارسی بوده و تمام ابزار ها مورد استفاده در داخل همین پکیج موجوده. بعضی از آموزش های موجود در این پکیج مثل آموزش چسباندن زیرنویس فقط برای کامپیوتر می باشد و در گوشی قابل استفاده نیست. پس برای استفاده از آموزش های این پکیج نیاز به کامپیوتر دارید.


شما با خرید این پکیج قادر به انجام چی کاری خواهید بود!؟

1-چسباندن زیرنویس بصورت حرفه ای

ما در این آموزش کامل رو قرار دادن به همراه تمام برنامه استفاده شده که شما می توانید زیرنویس را چه به صورت هارد ساب و چه بصورت سافت ساب با فرمت، رنگ واندازه دلخواهتون به فیلم سریال مورد نظر بچسبونید. علاوه بر اون ما در این پکیج بیش از 10 ها آموزش که مربوط به چسباندن زیرنویس می شود رو هم قرار دادیم و به کمک این پکیج می تونید به ادمین فیلم و سریال تبدیل بشید.

2-شما می توانید با این پکیج کسب درآمد کنید!!

این پکیج شامل آموزش های کامل و جامع به همراه تمام ابزار های لازم می باشد. شما حتی با این پکیج می توانید کسب درآمد داشته باشید. همانطور در که در بالای همین مطلب اشاره کردیم امروزه سایت ها و کانال های که فیلم رو با زیرنویس چسبیده قرار می دهند رو افزایش می باشند. و شما می توانید به عنوان یک ادمین کانال تلگرام و یا سایت شروع به فعالیت کرده و به ازای آپلود فیلم و سریال با زیرنویس چسبیده پول دربیارید و حتی برای خودتون یک کانال فیلم و سریال در تلگرام بزنید. شما با این پکیج می تونید به یک ادمین حرفه در زمینه فیلم و سریال تبدیل بشید مخصوصا در تلگرام.

ادمین کانال فیلم و سریال

آیا داشتن زیرنویس برای محتوای ویدئویی در شبکه های اجتماعی باعث بیشتر شدن بازدید آن می شود؟

شاید برای شما هم سوال شده باشد که داشتن زیرنویس برای یک محتوای ویدیویی که در شبکه های اجتماعی منتشر می شوند، چه مزیتی دارد. داشتن زیرنویس به بهتر دیده شدن ویدیو بسیار کمک می کند و در کنار همه ی اینها تحقیقاتی برای مقایسه ی دیده شدن ویدیو های دارای زیرنویس و همینطور بدون زیرنویس انجام شده است.

زیرنویس علاوه بر اینکه به دسترسی افراد بیشتری به ویدیو کمک می کند؛ باعث می شود مدت زمانی را که کاربر برای تماشای یک فیلم صرف می کند تقریبا 40 درصد افزایش پیدا کند. در حقیقت ، در جایی که زیرنویس ها ظاهر می شدند ، 80 درصد افراد بیشتر فیلم را تا آخر تماشا می کردند. این یک شاخص مهم برای تبلیغات ویدئویی و همچنین برای آن دسته از ویدیوهایی است که در انتهای ویدیو دعوت به عمل (call to action) دارند.

طبق آزمایشات اخیر انجام شده توسط کمپانی PLYmedia ؛ دریافتند ویدئوهای حاوی زیرنویس 91 درصد تا اتمام تماشا می شوند. در صورتی که ویدیو های بدون زیرنویس 66 درصد تا آخر مشاهده می شوند. در نتیجه نتایج حاصل از آزمایش اثبات می کند که زیرنویس ها و زیرنویس های چسبیده تأثیر مهمی در مشاهده آنلاین فیلم ها دارند. یونی سیلبربرگ ، بنیانگذار و مدیر توسعه تجارت می گوید: ما موقعیتی را که تولید کنندگان محتوای آنلاین از زیرنویس استفاده نکرده اند، یک فرصت از دست رفته می دانیم. به ویژه برای ارتباط با مخاطبان جهانی؛ زیرا ناشران مایل به جذب مخاطب بیشتر و به ویژه بازار پر سود کشور های دیگر هستند.

تخفیف این محصول به مدت و تعداد محدود ارائه شده

پرفروش ترین محصول سایت


اطلاعات فایل دانلودی:

حجم کل: 230 مگابایت

فرمت فایل: ZIP

تعداد فایل ها : 1 عدد

نکته: لینک دانلود داخل فایل ZIP هستش و پس از دانلود فایل ZIP اون رو استخراج کنید. در صورت هرگونه مشکل با ما تماس بگیرید.


چطور اعتماد کنیم:

سایت اپتور زیرمجموعه سایت فورکیا ( https://4kia.ir ) می باشد که دارای نمادی اعتماد، نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتالی و دارای مجوز از وزرات ارشاد می باشد. (مراجعه نمایید به صفحه ی اصلی پایین صفحه و روی نمادها کلیک نمایید.)

https://4kia.ir

در پایین همین مطلب می توانید لوگو ضمانت را ببینید و روش کلیک کنید.


راهنمای خرید:

  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • می توانید از اطلاعات فیک برای خرید استفاده کنید. (مثلا شماره تلفن 09110001100 ویا ایمیل apptor.ir@gmail.com ) اما پیشنهاد می کنم این کار را انجام ندهید.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل پیشنهاد می شه آدرس ایمیل درست خود را وارد نمایید. ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

توجه: اگر ایمیل خود را به درستی وارد کنید در صورت آپدیت این پکیج لینک بصورت رایگان برای شما ارسال می شود.


مبلغ واقعی 40,000 تومان    15% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 34,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۹ فروردین ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 2775

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (3)

مصطفی
۱۰ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۳۵

دمتون گرم خیلی باحال بود
مخصوصا اون روش زیرنویس تو تلگرام

علی محمدی
۱۵ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۰۹

اقا دمتون گرم
آموزش کامل و عالی بود

محمد
۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۲

خوب بود
مخصوصا اون قسمت تلگرامش که خیلی جالب بود
من خودم الان دارم ازش استفاده می کنم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "اَپـتـور" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما