اَپــتـور

اَپــتـور

آموزش های جدید و کمیاب (تلگرام، اینستاگرام، معرفی سایت ها و برنامه کاربردی و...) بصورت تصویری

ساخت بی نهایت اکانت اینستاگرام بدون شماره تلفن


ساخت بی نهایت اکانت اینستاگرام بدون شماره تلفن

آموزش ساخت نامحدود اکانت اینستاگرام بدون نیاز به شماره تلفن و برنامه خاصی. حتما براتون پیش آمده که بخواهید در سایت ها ویا برنامه های افزایش فالوور ثبت نام کنید و نمی خواهید یا اکانت اصلی اینستاگرام خود اینکار را انجام بدهید. در ادامه روشی به شما معرفی می کنیم که می تونید برای خودتون اکانت فیک اینستاگرام بسازید

اینستاگرام (Instagram) از جمله پرطرفدار ترین و محبوب ترین شبکه‌ی اجتماعی در دنیا می باشد. در واقع اینستاگرام یک برنامه هم‌رسانی عکس و ویدئو است که این امکان را به کاربران خود می‌دهد که عکس‌ها و ویدیوهای خود را در دیگر شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، توییتر، تامبلر و فلیکر هم‌رسانی کنند. کاربران هم‌چنین می‌توانند از فیلترهای دیجیتال برای عکس‌هایشان استفاده کنند. بسته به این‌که به چه چیزهایی علاقه دارید یا حتی قصد کار و فروش دارید، می‌توانید در اینستاگرام فعالیت کنید و علاقمندی‌ها‌یتان را دنبال کنید.

نحوه ساخت حساب در اینستاگرام به چه صورت می باشد؟

ثبت نام در اینستاگرام یکی از راحت‌ترین عضویت‌های موجود در اپلیکیشن‌های اجتماعی است. در همان ورود اول، از شما خواسته می‌شود که اطلاعات اکانت خود را برای ورود به اکانت وارد کنید. اگر این اولین مراجعه‌ی شما است، می‌توانید با لمس گزینه‌ی Sign Up و سپس Signup with email or phone number وارد صفحه‌ی ساخت اکانت شوید تا با وارد کردن ایمیل یا شماره تلفن خود، در برنامه ثبت نام کنید. اگر از روش ایمیل استفاده کنید، می‌توانید بدون تأیید لینک فعال‌سازی، وارد اینستاگرام شوید. اما اگر شماره تلفن را وارد کنید ابتدا باید کد تأیید را که به شما پیامک شده است در برنامه وارد کنید تا به مرحله‌ی بعد بروید.


همچنین بخوانید: 3 روش زنده کردن عکس های خودتون


چجوری به تعداد نامحدود اکانت اینستاگرام بسازیم؟

در این مطلب ما قرار به شما آموزش بدیم چجوری می تونید بدون شماره تلفن برای خودتون به تعداد نامحدود حساب اینستاگرام ایجاد کنید. البته به این نکته توجه کنید این روش برای کسایی کاربرد داره که می خواهند در سایت ها و برنامه های افزایش فالوور ثبت نام کنند و نمی خواهند با اکانت اصلی خود این کار را انجام بدهند. پس اگر می خواهید یک اکانت اصلی و دائمی برای خودتون بسازید این روش مناسب شما نیست.

خوب حالا چجوری اونم بدون شماره هر چندتا که خواستیم اکانت اینستاگرام بسازیم. برای اینکار کافیه که ویدیوی که در زیر برای شما قرار داده ایم رو مشاهده کنید. توجه کنید لینک سایت های استفاده شده در پایین هم مطلب بصورت رایگان قرار گرفت.


 آموزش ساخت نامحدود اکانت اینستاگرام:

توجه: فایل حاوی لینک سایت های استفاده شده در پایین مطلب قرار گرفت. 

 نکات مهم:

  • برای ساخت اکانت نیاز به فیلترشکن دارید.
  • به هیج عنوان برای ساخت اکانت اصلی خود از این روش استفاده نکنید.
  • حتما برای ساخت هر اکانت جدید صفحه ناشناس قبلی را بسته و یک صفحه جدید باز کنید.

لینک کوتاه مطلب: https://xip.li/UimJ4R

امیدوارم از این آموزش لذت برده باشید

همواره می توانید از طریق فرم زیر نطراتتون رو برای ما ارسال کنید

  انتشار : ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 1158

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "اَپـتـور" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما