اَپــتـور

اَپــتـور

آموزش های جدید و کمیاب (تلگرام، اینستاگرام، معرفی سایت ها و برنامه کاربردی و...) بصورت تصویری

آموزش تبدیل زیرنویس انگلیسی به فارسی تو 10 ثانیه


آموزش تبدیل زیرنویس انگلیسی به فارسی تو 10 ثانیه

در این مطلب می خوایم به شما آموزش بدهیم که چجوری زیرنویس انگلیسی فیلم، سریال و ویدیو های خود که زیرنویس فارسی براشون موجود نیست رو تبدیل به زیرنویس فارسی کنید اونم بدون هیچ برنامه ی خاصی فقط به کمک یک سایت در کمترین زمان ممکن. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.


 این روزها و با توجه به رشد روزافزون دنیای دیجیتال، تماشای ویدئو، فیلم و یا پادکست به عنوان یکی از فعالیت‌های روزمره افراد شناخته‌شده است. بسیاری از این ویدئوها و فیلم‌ها حاوی اطلاعات و محتوای مهمی هستند که تماشای آن‌ها بدون ترجمه امکان‌پذیر نیست و بایستی به وسیله زیرنویس آنها را تماشا کرد.

زیرنویس، نوشتار گفته‌ها یا ترجمه‌ی یک فیلم، موزیک ویدئو، سریال و... می‌باشد که از زبان های دیگر (برای ناشنوایان و کم‌شنوایان و گاه برای آموزش زبان و... ) گویندگان برنامه نمایشی به صورت متن نوشته شده و معمولاً در زیر ویدئو ظاهر می‌شود و در هر بار مکالمه بازیگران، به صورت هماهنگ پخش میشود.

اگر شما هم اهل دیدن فیلم و سریال و یا ویدیو های یوتیوب باشید حتما اتفاق افتاده که علاقه داشتید برای فیلمی که زیرنویس فارسی ندارد از زیرنویس های موجود به زبان‌های دیگر ترجمه کنید. ولی دانش انگلیسی خیلی بالایی ندارید و سراغ گوگل ترنسلیت یا بینگ خواهید رفت که مشکلات فراوانی مانند تبدیل شماره و زمان زیرنویس و سایر موارد را حتما مشاهده خواهید کرد.

امروز در سایت اَپتور می خواهیم به شما سایتی رو معرفی کنیم که به وسیله آن می توانید زیرنویس به هر زبانی را به فارسی و برعکس تبدیل کنید اونم تو کمترین زمان ممکن و بصورت رایگان.

نکته: دوستان توجه کنید که ترجمه توسط یه شخص حرفه و مسلط به انگلیسی مطمئنا خیلی بهتر و قابل مفهوم تر از سایت هایی از قبیل گوگل ترنسلیت و بینگ هستش و پیشنهاد می کنیم در صورت وجود از اون زیرنویس ها استفاده کنید. ولی اگر برای فیلم و ویدیویی که می خواهید ببینید هیچ زیرنویس فارسی ترجمه نشده می توانید از این روش استفاده کنید. همچنین افراد و سایت هایی وجود دارند که در کار ترجمه‌ی زیرنویس هستند که شما می‌توانید برای کارهای ترجمه به صورت سریع و با مبلغ توافقی با آنها در ارتباط باشید.


 آموزش تبدیل زیرنویس انگلیسی به فارسی:

 
لینک سایت استفاده شده در این آموزش:

www.syedgakbar.com


 همچنین بخوانید: آموزش دانلود زیرنویس ویدیو های یوتیوب به هر زبانی


نکات مهم:

  • تبدیل زیرنویس در این سایت بصورت کاملا رایگان می باشد.
  • شما می توانید بصورت آنلاین زیرنویس های ترجمه شده را ویرایش کنید و سپس دانلود کنید.
  • ما در این آموزش فقط زیرنویس انگلیسی رو به فارسی تبدیل کردیم ولی شما می توانید زیرنویس با هر زبانی به فارسی و برعکس تبدیل کنید.

 لینک کوتاه مطلب: https://xip.li/OmyurZ

امیدوارم از این آموزش لذت برده باشید.

در صورت هرگونه مشکل می توانید از طریق فرم زیر با ما در ارتباط باشید.

  انتشار : ۳ فروردین ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 1875

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (1)

محمد
۵ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۱۱

اقا دمتون گرم
یه چند وقتی بود می خواستم یه سریالی رو ببینم هیچ جا زیرنویس فارسی براش نیود با این روش تونستم برای زیرنویس فارسی درست کنم
البته ترجمه اش جالب نیست ولی خوب کار رو راه می ندازه

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "اَپـتـور" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما