اَپــتـور

اَپــتـور

آموزش های جدید و کمیاب (تلگرام، اینستاگرام، معرفی سایت ها و برنامه کاربردی و...) بصورت تصویری

آموزش دانلود زیرنویس ویدیو های یوتیوب به هر زبانی


آموزش دانلود زیرنویس ویدیو های یوتیوب به هر زبانی

در این مطلب از سایت اَپتور به شما آموزش می دیم که چجوری زیرنویس یک ویدیو یوتیوب را بدون هیچ برنامه خاصی و فقط با یک سایت دانلود کنید اونم به هر زبانی که دلتان بخواد!؟ پس در ادامه این آموزش با ما همراه باشید.


روزانه میلیون‌ها نفر از سراسر جهان با سایت یوتیوب کار می‌کنند و به گذاشتن ویدئو یا تماشای ویدئوهای دیگران می‌پردازند. بسیاری هم این کار را به صورت حرفه‌ای دنبال می‌کنند که به آن‌ها یوتیوبر گفته می‌شود که اغلب درآمدهای بسیار خوبی نیز از این راه کسب می‌کنند.

این روزها هر چیزی که در گوگل جستجو کنید می‌توانید حداقل یک ویدئو درباره آن در یوتیوب پیدا کنید. انواع و اقسام ویدئوها در یوتیوب وجود دارد که مخاطبین بسیار زیادی هم دارند. در ابتدا یوتیوب یک وب‌سایت اشتراک ویدئو بود که کاربران عادی ویدئوهای ساخته خود را روی آن با دیگران به اشتراک می‌گذاشتند. اما با ورود کمپانی‌های تلویزیونی بزرگ یوتیوب بسیار جدی‌تر از قبل شده و به عنوان رقیب تلویزیون‌های سنتی پا به میدان گذاشت.

مهم‌ترین عملکردهای یوتیوب عبارت اند از:

  1. کاربران می‌توانند میلیون‌ها ویدیو را جستجو و تماشا کنند.
  2. ایجاد یک کانال شخصی YouTube امکان پذیر است.
  3. افراد می‌توانند ویدیوها را در کانال خود آپلود کنند.
  4. ویدیوهای آپلود شده در یوتیوب را لایک کنند، برای آن‌ها کامنت بگذارند و آن‌ها را به اشتراک بگذارند.
  5. کاربران می‌توانند سایر کانال‌ها و کاربران یوتیوب را دنبال کنند.
  6. برای سازماندهی ویدیوها و گروه بندی ویدیوها، فهرست پخش ایجاد کنند.

از مهم‌ترین دلایل محبوبیت یوتیوب می‌تواند به حجم بالای ویدیوهای آپلود شده در این وب سایت اشاره کرد. به طور متوسط هر دقیقه ۱۰۰ ساعت ویدیو در این فضا بارگذاری می‌شود. یوتیوب دارای انبوهی مستند و ویدئوی آموزشی است که حیف است ما صرفا به خاطر نداشتن زیرنویس آنها را دست بدهیم. تعداد زیادی از این فایل‌های ویوئویی واقعا در هیچ سایت دانلودی نیستند و بی‌نظیرند.

یوتیوب دارای سیستم خودکار تولید و پخش زیرنویس است. کیفیت این زیرنویس‌ها مسلما به اندازه زیرنویسی که توسط عامل انسانی تهیه شده باشد نیست. اما از سوی دیگر این زیرنویس‌ها به دلایل زیادی کار راه‌انداز هستند. بطور مثال ممکن است بسیاری از ما مهارت شنیداری ضعیفی داشته باشیم و اصلا از محتوای یک ویدئو سر در نیاوریم. و یا ممکن است مهارت سطح متوسطی داشته باشیم و برای اطمینان از درک همه مطالب یا اصلا تقویت این مهارت نیاز به یک زیرنویس کمکی داشته باشیم.


همچنین بخوانید: آموزش تبدیل زیرنویس انگلیسی به فارسی تو کمتر 10 ثانیه


حالا چطور زیرنویس‌های خودکار یوتیوب را دانلود کنیم؟

روش های مختلفی برای اینکار وجود دارد که ما امروز در اَپتور یک روش خیلی راحت و بدون نیاز به هیچ برنامه ای را به شما آموزش می دهیم که شما به کمک آن زیرنویس های یوتیوب رو فقط با چند کلیک اونم به هر زبانی که دلتان بخواهد می تونید دانلود کنید. برای آموزش ویدیو زیر را نگاه کنید.


آموزش دانلود زیرنویس ویدیوهای یوتیوب:


 لینک سایت مورد نیاز: 

Downsub.com 

  انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 1273

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (2)

کبرا
۳ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۱

دست دست دست

سمیه
۵ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۱۳

برای منی که کلا تو یوتیوب هستم خیلی کاربرد داشت قلب

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "اَپـتـور" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما