اَپــتـور

اَپــتـور

آموزش های جدید و کمیاب (تلگرام، اینستاگرام، معرفی سایت ها و برنامه کاربردی و...) بصورت تصویری

دانلود سریع فایل های حجیم تلگرام با لینک مستقیم (نیم بها)


دانلود سریع فایل های حجیم تلگرام با لینک مستقیم (نیم بها)

اگر شما هم با مشکل دانلود از تلگرام مواجه هستید و نمی توانید فایل های حجیم را به راحتی دانلود کنید، در این آموزش به شما یاد می دهیم که چگونه فایل های حجیم تلگرام مثل فایل های فیلم و سریال را با لینک مسقیم بدون فیلتر اونم به صورت نیم بها دانلود کنید. در ادامه با ما همراه باشید.


تلگرام از جمله برنامه های پرکاربرد ایرانیان می باشد که با وجود فیلتر بودن تلگرام در ایران از حدود چهار سال پیش، مرکز آمار ایران در تازه‌ترین گزارش خود اعلام کرد که ۴۵ میلیون ایرانی در این پیام‌ رسان عضو هستند و روزانه ۱۵ میلیارد پیام در این شبکه اجتماعی ارسال می‌‌کنند. بر اساس اطلاعات پژوهشگاه فضای مجازی، در حال حاضر تلگرام هفدهمین سایت برتر در ایران است و ایرانی‌ها تاکنون ۱۷۰ هزار کانال در این پلتفرم ایجاد کرده‌اند و از این میزان، ۱۱ هزار کانال بیش از ۵ هزار عضو دارند.

همچنین در ادامه بخوانید: روش ویژه برای کسب درآمد از تلگرام

امروزه کاربران زیادی بخصوص در ایران از پیام رسان تلگرام استفاده میکنند که در آن میتوانند به یکدیگر پیام، تصاویر و فایل هایی ارسال کنند. اگرچه تلگرام به خوبی فایل ها را در برنامه خود دانلود میکند اما به علت مشکلات متعدد اینترنت در ایران گاهی اوقات بخصوص در فایل های حجیم، در حین دانلود مشکلی به وجود می آید و فایلی که در حال دانلود بوده متوقف میشود و امکان ازسرگیری دانلود نیز وجود ندارد و به ناچار مجبوریم مجددا از ابتدا فایل را دانلود کنیم (البته اگر فایل باموفقیت دانلود شود).

نسبت به حجیم بودن فایلی که دانلود میکنیم اینترنت از ما مصرف می شود در این وضعیت بد اقتصادی حاکم بر کشور و جامعه همه ما خوشحال می شویم که اینترنت کمتری ازمون مصرف شه! خب حالا شاید بپرسید چجوری نیم بها میشه؟ اکثر لینک هایی که استفاده می کنیم خارجی هستن ولی ما با تبدیل کردن اون لینک ها به لینک داخلی می تونید حجم مصرفی مون رو نصف کنیم.

خوب اگر شما هم با مشکل دانلود از تلگرام رو به رو هستید و یا می خواید حجم مصرفی اینترنتتون رو نصف کنید، ما امروز در اَپتور به شما روشی را معرفی می کنیم که با کمک آن می توانید تمام فایل و لینک های موجود در سطح اینترنت و همینطور فایل های حجیم تلگرام رو به راحتی و با لینک دانلود مستقیم و بدون فیلتر بصورت نیم بها دانلود کنید!! 


آموزش تصویری دانلود نیم بها از تلگرام و سایر سایت ها: 

توجه: لینک دانلود ربات و سایت مورد نیاز در پایین همین مطلب موجود می باشد. 


همچنین بخوانید: آموزش دیدن پیام های حذف شده هر کانال تلگرامی


نکات مهم:

  1. برای دانلود چه در کامپیوتر و چه در گوشی بهتره که از دانلود منیجر استفاده کنید.
  2. بهتر است 30 دقیقه قبل از دانلود فایل مورد نظرتون رو به ربات های تبدیل فایل به لینک ارسال کنید تا در هنگام دانلود مشکلی براتون پیش نیاد.
  3. هر فایلی که بخواهید رو میتونید دانلود کنید با هر پسوندی (فیلم، عکس، متن، فایل‌های فشرده zip و rar ، فایل‌های فتوشاپ و فایل‌های نصبی exe و …)
  4. توجه کنید که تمام ربات ها و سایت معرفی شده در این آموزش رایگان بوده و شما لازم نیست هیچ هزینه ای بکنید و می تونید تا هر وقت دلتون بخواد از این روش استفاده کنید.
  5. هر لینک فقط به مدت 24 ساعت فعال هستش بعد از 24 ساعت لینک غیرفعال می‌شه. پس باید فایل رو در مدت 24 ساعت دانلود کنید. (اگر لینک غیرفعال بشه باید دوباره فایل رو به ربات ارسال کنید)

لینک کوتاه مطلب: https://xip.li/OGy7Ss

لینک دانلود فایل حاوی ربات ها و سایت استفاده شده در آموزش:

  انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 3840

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (6)

احمد
۲۶ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۰۶

اقا عالی بود دمتون گرم
خیلی کمکم کرد

کامران
۷ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۱۳

عااااالی بود

محسن
۷ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۱۴

عاااااالی بود

حسین
۱۵ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۱۲

دمتون گرم
خودم چندتا ربات داشتم ولی فیلتر شدن

محمد
۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۵۷

خیلی ممنون
خیلی دنبال ربات می گشتم
لیستتون عالی بود

Aida
۹ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۶:۱۲

برای دانلود فیلم لازم دارم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "اَپـتـور" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما